فکر و قلب

گاهی به باران حسودی می کنم که چگونه بی پروا با آغوش گونه هایت عشق بازی می کند.

فکر و قلب

گاهی به باران حسودی می کنم که چگونه بی پروا با آغوش گونه هایت عشق بازی می کند.

زندگی...

زندگی رسم خوشایندی است؛ زندگی بال و پری دارد با وسعت مرگ؛ پرشی دارد اندازه عشق؛

زندگی چیزی نیست که لب طاقچه عادت از یاد من و تو برود.

زندگی تجربه شب پره در تاریکی است.

زندگی حس غریبی است؛ که یک مرغ مهاجر دارد.

زندگی مجذور آینه است.

زندگی گل به توان ابدیت؛ زندگی ضرب زمین در ضربان دلها؛زندگی هندسه ساده و

یکسان نفس ها است.

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
روزبه شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:15 ب.ظ http://black2.blogsky.com

سلام...
زیبا بود....
البته پیشنهاد می کنم که قالب وبلاگت رو عوض کنی...
موفق باشی

amir یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:01 ق.ظ http://dardeshgh.firoozi.net

زندگی چیست ؟
خون دل خوردن...
اولش رنج و آخرش مردن
هدیه مهربونم دوست دارم و وبلاگتم خیلی عالی بود مهربونم
عزیز راه دورم دوست دارم
امیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد