فکر و قلب

گاهی به باران حسودی می کنم که چگونه بی پروا با آغوش گونه هایت عشق بازی می کند.

فکر و قلب

گاهی به باران حسودی می کنم که چگونه بی پروا با آغوش گونه هایت عشق بازی می کند.

یه تنها یه عاشق

یه تنها یه عاشق؛ یه فانوس شکسته

یه مرداب تو پاییز؛ یه صحرا خاک خسته

نمی خوام بمونم؛ برام دنیا سیاهه

شب عشق؛ شب درد؛ شب تنهایی مرد

شب بغض؛ شب کوچ؛ شب سربی؛ شب سرد

شب خاموش بی روزن؛ شب مرگ هم آوایی

شب سنگی؛ شب سربی؛ شب آوار تنهایی

شبی که لحظه های بی تو بودن

نفس گیره؛ سیاهه؛ بی عبوره

سکوتم آخرین فریاد عشقه...

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:29 ق.ظ http://www.khaterat-e-aseman.blogsky.com

سلام، شعر قشنگیه، از خودتونه؟ هم سال نو رو تبریک می‌گم هم ورودتون رو به جمع وبلاگ نویسها. دوست داشتید به من هم سر بزنید.
شاد باشید

nadia & ali شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:52 ق.ظ

سلام هدیه عزیز . وبلاگ خیلی زیبایی داری . بهت تبریک می گم . به امید موفقیت های بیشتر برای تو . خوش باشی ...

َali & nadia شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:21 ب.ظ http://www.patoghmusic.com

ایول آجی وبلاگ قشنگی داری با شعرا و متنهای قشنگتر ، مـــــــبـــــــارکـــــــه
یه ایول دیگه هم به نادیا که زودتر من نظر داد
دوستت دارم ، خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد